شاید برایتان جالب باشد بدانید که اگر مایکروسافت آفیس را یک کشور در نظر بگیریم، سومین کشور پر جمعیت جهان خواهد بود. این که 2/1 میلیارد نفر از یک مجموعهی نرمافزاری مشترک استفاده مینمایند واقعا مسالهای باورنکردنی است، و جالب است بدانید این افراد به 107 زبان متفاوت صحبت میکنند! ولی در حال حاضر ما به زبان شیرین پارسی سخن میگوییم و قرار است در این مطلب به آموزش پر طرفدارترین ابزار مایکروسافت آفیس، یعنی مایکروسافت ورد 2016 بپردازیم.
این ویراستار اسناد برای انواع و اقسام مستندات استفاده میشود. از کاربردهای ساده گرفته تا نوشتن رزومههای مهم، برای ساخت یک لیست ساده یا یادداشت اداری، همه و همه از ورد برای کارهای خود استفاده میکنند. همه تصور میکنیم که کاملا به کار با ورد آشنا هستیم، ولی زمانی که شروع به نوشتن یک گزارش حرفهای میکنیم، متوجه یک مسالهی خیلی مهم میشویم. نوشتن گزارشات حرفهای، نیازمند مهارتهای متفاوتی است.
پس از خودتان سوال کنید که آیا میدانید چگونه از نوشتن یک سند ساده به نوشتن یک گزارش طولانی روی بیاورید؟ آیا با تمام ویژگیهای مایکروسافت آفیس که در مدیریت مطالب طولانی کمک میکنند، آشنا هستید؟ آیا میتوانید با سایر اعضای تیم در نوشتن یک سند همکاری کنید؟ اگر نتوانید به هر کدام از این سوالات پاسخ مثبت دهید، به احتمال قوی مطالعهی این مطلب برای شما مفید خواهد بود.
گزارش نویسی
نوشتن یک گزارش نیازمند تحقیق و نشر نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل مطالب است. در دنیای کار حرفهای، ظاهر مطلبی که منتشر میکنید یکی از مهمترین ارکان آن است. اگر نتیجهی نهایی کار شما چشمنواز باشد، میتواند باعث درخشیدن یا افزایش محبوبیت شما شود. مراحلی که در زیر به آنها اشاره کردهایم، شما را در عمق ویژگیهای حرفهای مایکروسافت ورد 2016 خواهند برد. برنامهریزی قبل از شروع کار، بسیار مهم است، به همین جهت گزارشنویسی را نیز بهتر است با این مراحل آغاز کنید.
ادامه در ادامه ی مطلب .
یک ,نوشتن ,مایکروسافت ,ورد ,گزارش ,مطلب ,نوشتن یک ,یک گزارش ,این مطلب ,است در ,مایکروسافت ورد
درباره این سایت